Skip to the content

NetHire Pro-kunder opgraderes til NetHire Web

Hos Johannes Fog har de længe set frem til opgraderingen til NetHire Web, fortæller Michael Weiss, Indkøbschef for Isenkram
Hos Johannes Fog har de længe set frem til opgraderingen til NetHire Web, fortæller Michael Weiss, Indkøbschef for Isenkram

I løbet af de seneste måneder er 3 virksomheder blevet opgraderet fra NetHire Pro til den nye NetHire web-klient. Her kan du læse om deres førstehåndsindtryk af systemet.

NetHire Pro, Danmarks mest udbredte udlejningssystem, har efterhånden et par år på bagen – hvad der lignede en topmoderne applikation for 10 år siden, er blevet en smuk klassiker, der ganske vidst stadig får dig fra A til B, men måske godt kunne drage nytte af nymoderne teknologiske muligheder.

Derfor har vi hos NetHire de sidste 2 år arbejdet på en opdateret model: NetHire Web. En altid-opdateret browser-version, som uden installation på computeren kan tilgåes fra din browser, lige meget hvor du er – og lige meget hvilken enhed du bruger.

Den svære 2’er
NetHire er Danmarks mest udbredte udlejningssystem – så der var noget at leve op til for den nye webklient. Derfor er vi glade for at kunne sige velkommen til de 3 første virksomheder, der er blevet opgraderet fra NetHire Pro til NetHire Web: Johannes Fog, Dansk Kloak RenoveringsTeknik og selvfølgelig Garant Udlejning, vores søsterselskab.

Hos Johannes Fog har de i 25 år arbejdet sammen med Garant Udlejning og NetHire og har derfor efterhånden en del erfaring med udlejningssystemet.

”Der er selvfølgelig aldrig nemt at skifte fra et system, som man har brugt i så mange år – men med NetHire Web, får vi nogle muligheder, som vi aldrig har haft i det gamle. En altid opdateret platform, den automatiske prisjustering på lejeaftaler, der løber over den forventede dato og muligheden for at kunne logge på overalt, vil på sigt løfte vores udlejning op på et nyt niveau,” siger Michael Weiss, Indkøbschef for Isenkram hos Johannes Fog.

Systemadgang fra alle platforme
Hos Dansk Kloak RenoveringsTeknik (DKRT) glæder de sig til at kunne udnytte fordelene ved, at deres udlejere kan tage systemet med rundt på pladsen:
”Fordelen ved NetHire Web er, at vi kan logge på alle steder, i stedet for at skulle have det installeret på en bestemt PC,” fortæller Lars Agustsson, Sales og Support Manager hos DKRT og fortsætter:
”Vi glæder os til at blive endnu mere mobile, når vi med NetHire-appen både kan ind- og udlevere og dokumentere skader og service ude på pladsen.”

Hos NetHires søstervirksomhed, Garant Udlejning, har de selv været med til at udvikle systemet og komme med ændringsforslag, fortæller udlejningschef Michael Madsen:

”Nu har vi jo været med helt fra start – så vi har været med til at rette alle fejlene, så systemet er klar til en travl hverdag, hvor det hele nogle gange går rigtig stærkt. Det betyder, at systemet er blevet tryktestet af rigtige udlejere – ikke bare nogle IT-gutter, der tror, de ved, hvordan det fungerer i den virkelige verden. Det kan man også mærke i det færdige produkt – for det er bygget af udlejere til udlejere.”